نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





حادثه اي که در سالهاي گذشته در زنجان رخ داده يکي از ورزشکاران خوب زنجان مخصوصاً کوهنوردان اين شهر را غرق اندوه و تاسف نمود قتل ناجوانمردانه مرحوم محمودافشاريان به دست فردي بي رحم و سنگ دل بود که قاطبه کوهنوردان با صفا و تلاشگر زنجان بهت زده و سوگوار نمود . شادروان محمود افشاريان از کوهنوردان ممتاز و صاحب نام ايران و زنجان بود از افتخارات درخشان ورزشي مرحوم محمود افشاريان تراورس 60 قله با ارتفاع بالاي چهار هزارمتر در سال 1374 بود که اين برنامه دشوار و شايان توجه را در مدت 10 روز و در معيت دوست صميمي و وفادارش کامبيز بلوري انجام داد و اين تراورس سنگين و دشوار تا بحال در کشورمان به اجرا در نيامده است. مرحوم محمود افشاريان در برنامه صعود به علم کوه جزو نفرات تيم حمله بود که به وظيفه حساس خود با توانمندي و تسلط لازم عمل نمود و عادت و علاقه داشت که در برنامه هاي کوهنوردي يار و مددکار تيم براي کسب پيروزيها باشد.

در چند سال قبل چهار نفر از کوهنوردان زنجان تصميم گرفتند که مسافت کوهستاني زنجان – ماسوله را يک روزه طي کنند محمود افشاريان با آمادگي بسيار در اين برنامه که در وهله اول غير ممکن به نظر مي رسيد شرکت کرد و به موفقيت کامل نايل آمد براي آگاهي و آشنايي بيشتر محافل ورزشي شهرمان و مخصوصا کوهنوردان عزيز زنجان  به اين نکته هم اشاره مي کنيم که شادروان محمود افشاريان به صعود يک روزه علم کوه از گرده آلمان ها توفيق يافته بود که آگاهان به مسائل ورزش کوهنوردي به خوبي و ارزش و اهميتاين پروزي بزرگ واقف و مطلع هستند.



نظرات شما عزیزان:

niloofar afsharyan
ساعت15:18---19 تير 1392
خیلی ممنون که از پدرم تو وبلاگت ون یاد کردین .خیلی خوشحال شدم اسمش دیدم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, ] [ 14:19 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 72744
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2