نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





منصور افشاريان قهرمانانه از پاکستان باز آمد  

در ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 30/5/76 جنب و جوش کوهنوردان با صفا و صديق زنجان  در فلکه ميدان تره بار اين شهر تماشايي و ديدني بود در آن روز منصور افشاريان فزند دلاور و سرافراز زنجان و مرد پرتلاش و استقامت کوههاي سر به فلک کشيده ايران با دنيايي از افتخارات و سرافرازي از سفر موفقيت آميز فتح قله 7874 متري راکاپوشي در کشور پاکستان پيروز مندانه و قهرمانانه به شهر دلاور پرور زنجان بر مي گشت.

ازدحام جوانان پرشور عاشق و طبيعت زنجان و بالاتر از همه اجتماع شادمانه به خوشکل کوهنوردان سرشناس ايران و زنجان در فلکه ميدان تره بار باعث تحسين و تعجب همه کساني بود که در اين مسير رفت و آمد داشتند تره بار در گذر و مسيرشان بود بي اختيار لحظاتي را به تماشاي مراسم استقبال توقف مي کردند و بعد به راه و سفر تابستاني خود ادامه مي دادند. ساعت در حدود 13 بود که ميني بوس حامل منصور افشاريان به ميدان مذکور رسيد پيش از هرکس پدر پير و مهربان منصور افشاريان به کمک عصا خود را به پاي ميني بوس رسانيد پسر نامآور و پر افتخار خود را در آغوش گرفت و به دنبال آن دوستان و کوهنوردان وهمنوردان منصور افشاريان براستي درميان جوانان کوهنورد زنجان که با حلقه ها و دسته هاي گل و جعبه هاي شيريني به استقبال آمده بودند محاصره شده بود عده اي مشغول فيلم برداري و عکس برداري و جمعي هم در جهت پذيرايي حاظرين به صرف شيريني فعاليت داشتند حدود ساعت 14 کاروان ورزشي کوهنوردان به طرف منزل منصور افشاريان که در انتهاي خيابان صفا واقع شده است به راه افتاد چراغ هاي روشن ماشينهاي سواري حاملاستقبال کنندگان وسايط نقليه و مغازه داران و خيابانهاي اصلي شهر بسيار ديدني و تماشايي بود و سر راه ورود افشاريان به منزل چند راس گوسفند قرباني شد و دود اسپند به هوا برخاست در منزل افشاريان به گرمي و شادي از جمعيت استقبال کنندگان پذيرايي به عمل آمد ما هم به نوبه خود اين پيروزي بزرگ و به ياد ماندني افشاريان را به خود او و دوستان همنورد و جامعه کوهنوردي زنجان صميمانه تبريک مي گويد و آرزو دارم که پيروزي و موفقيت کم نظير منصور افشاريان در يکي از برنامه هاي سنگين و دشوار برون مرزي و خارج از کشور در رشته کوهنوردي سرآغاز و راهگشاي قدرت نمايي و ابراز وجود کوهنوردان عزيز و صاحب نام زنجان در قله هاي رفيع و بلند خارج از کشور باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, ] [ 14:18 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 72738
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2