نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





در ساعت 13/30 دقيقه يک گزارش کوتاه پخش کرد و خبري از اخبار هميشگي نبود سورژه گزارش ناپديدشدن يازده کوهنورد قزويني در مرزن آباد بود. اين کوهنوردان جمعه شب دچار حادثه و همگي ناپديد شده اند بطوري که از آن به بعد هيچ کس آنها را پيدا نکرده. شنيده ها حکايت از آن دارد که در ناپديد شدن اي 11 کوهنورد ( سيل ) بي تاثير نبوده و در واقع آب آنها را به کام مرگ فرستاده است از روز شنبه تاکنون تلاش امدادگران براي نجات کوهنوردان قزويني ادامه دارد تا ساعت 16 ديروز تنها 3 جسد پيدا شده بود که از بين آنها هم فقط 1نفر شناساي گرديد و خبري از 8 کوهنورد ديگر نبود خانواده هاي کوهنوردان در بدترين شرايط به سر مي برند و مدام در تماس با هيئت کوهنوردي استان قزوين و باشگاهي هستند که گفته مي شد خصوصي بوده و زير نظر هيئت کوهنوردي استان قزوين فعاليت نمي کرده است. صفاري رئيس اين هيئت مي گويد متاسفانه سيل کوهنوردان را با خود برده است من در مقام رئيس هيئت کوهنوردي در طي 6 سال فعاليت خودم همواره تاکيد کرده ام که کوهنوردان به دره اندرسم نزديک نشوند چون آنجا بسيار خطرناک است تيم اعزامي هميشه برنامه کوهنوردي مختلفي داشته اما زير نظر هيئت فعاليت نمي کرد و ما سفر آنها را تاييد نکرديم. يکي از مسئولان نزديک اين تيم توضيحاتي را به راديو پيام ارائه مي دهد اما او هم مثل خانواده هاي کوهنوردان از سرنوشت اکثر آنها خبر ندارد. صفاري در پاسخ به اين سوال که آيا اين 11نفر کوهنورد حرفه اي بوده اند يا نه مي گويد کوهنورد بوده اند اما کوهنورد حرفه اي خير!

تا عصر ديروز ابهامات همچنان در مورد ساير کوهنوردان وجود داشت ولي کمتر کسي اميد به زنده ماندن آنها داشت ما اميدواريم امروز ( دوشنبه ) خبرهاي خوشي دريافت کنيم اما سوال اينجاست که در اين قبيل مواقع که يک باشگاه خصوصي يک تيم کوهنوردي را به منطقه اي اعزام مي کند چه کسي پاسخگوست.

متاسفانه تيم مورد نظر پيشبيني دقيقي از وضعيت آب و هواي روز جمعه شمال کشور نداشته آن هم در حالي که از اولين ساعات روز جمعه باران شديدي در چالوس و شهرهاي اطراف آن آغاز شده بود و دره اندرسم را هم که همه مي داند جاي خطرناکي است البته گفته مي شود کوهنوردان تجهيزات کافي به همراه داشته اند ولي آيا مسئولا آنها ( وقتي خودشان ) نبايد پيش بيني باران و وقوع سيل را مي کردند.

 عصر ديروز با فدراسيون کوهنوردي تماس گرفتيم تا اطلاعات جامع تري را در اين گذارش تهيه کنيم خانمي شماره همراه آقاي رضايي مسئول روابط عمومي فدراسيون را داد اما متاسفانه دسترسي به ايشان مقدور نشد. بديهي است خبر ورزش آماده شنيدن نظرات تکميل هيئت کوهنوردي استان قزوين و فدراسيون کوهنوردي جمهوري اسلامي ايران است اما اميدواريم طي امروز و فردا لااقل خبرعاي خوشي از 8 کوهنوردي که هيچ خبري از آنها نبود دريافت کنيم.

مکث: مسئول ستاد حوادث و سوانح پيش بيني نشده مازندران گفت 11 کوهنورد در ارتفاعات مرزن آباد چالوس مفقود شدند آنها قصد فرود به دره اندرسم در 45 کيلومتر جاده انگوران در حوالي روستاي چهارباغ منطقه مرزن آباد را داشتند که به احتمال فراوان دچار سانحه شده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 اسفند 1389برچسب:, ] [ 10:32 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 72781
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2