نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





چند توصيه مهم درباره تغذيه مناسب

خوردن عصرانه مفيد است : به ورزشکاران توصيه مي شود حتما عصرانه را در وعده هاي غذايي خود قرار دهند. در اين وعده غذايي با ترکيبات پروتئين، مواد غدايي کم چرب و داراي فيبر توصيه مي شود. از کره بادم زميني غافل نشويد. ماست و گردو هم براي اين وعده مفيد است. خوردن نان با هريک از اين دو غذاي خوشمزه انرژي از دست رفته روزانه را بطور کامل تاميين مي کند.

شير قهوره را درست مصرف کنيد : بعضي افراد به طور نادرست قهوره را درست مي کنند و کمي شير داخل آن مي ريزند. به جاي اين کار بهتر است قهوه را در داخل شير درست کنيد. به اين ترتيب هم منبعي کامل از پروتئين و کلسيم در غذاهاي روزانه خود قرار داده ايدو هم از مصرف يک نوشيدني خوشمزه بهره برده ايد. قهوه هم ماده اي محرک است که بر توان بدن مي افزايد.

انجام آزمايش خون بابت سلول هاي خوني و عملکرد تيروئيد : فکر نکنيد اين آزمايش انرژي شما را افزايش خواهد داد. با انجام اين آزمايش مشکلات و نواقص بدني مورد بررسي قرار خواهد گرفت. در افرادي که زود خسته مي شوند و قدرت بدني خود را از دست داده اند، انجام اين آزمايش توصيه مي شود. اين افراد لازم است به پزشک خانواده خود مراجعه کنند و بررسي کاملي انجام دهند. مشکلات تيروئيد را هميشه در ذهن داشته باشيد. اين بيماري حتي در نوزادان هم ممکن است ديده شود و هيچ گونه محدوديت سني ندارد. کم کاري تيروئيد مي تواند باعث خمودگي و احساس کمبود انرژي در بيمار شود. کم خوني هم توان بدن را کاهش مي دهد. در اين بيماري اکسيژن کافي به سلول ها بدن نمي رسد و در نتيجه عظلات بدن زود خسته مي شود.

در خانم هاي جوان احتمال بروز مشکلات تيروئيد و کم خوني بيشتر است، پس خانم ها به اين مسئله بيشتر توجه داشته باشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ] [ 14:11 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 72713
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2