نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





اثر فيبر هاي غذايي بر کلسترول خون : برخي فيبرهاي غذايي اثر کاهنده در ميزان کلسترول خون دارند. از منابع غني از اين فيبرها مي توان به سيب، جو، لوبيا، چغندر و دانه هاي سبوس داراشاره کرد. مکانسيم اثر کاهش کلسترول خون توسط فيبرها به قابليت حل شدن آنها در آب، چسبندگي، تخمير شدن و مقادير پروتئين ها بستگي دارد. نوعي از فيبر که بيشترين اثر را بر کاهش کلسترول خون دارد، پتکين نام دارد. منابع غني از پتکين عبارتند از سيب، مرکبات مثل پرتغال، ليمو، گريپ فرود، توت فرنگي، هويج و غلات سبوس دار.

فيبر و بيماريهاي قلبي : افرادي که غذاهاي غني از فيبر مي خورند ( روزانه حدود 35 گرم ) نسبت به افرادي که مقدار کمتري ( روانه 15 گرم ) فيبر مصرف مي کنند، 3 برابر کمتر گرفتار بيماري هاي قلبي مي شوند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ] [ 14:8 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 72787
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2